Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

January 23, 2010

Weekends Activity

Weekends is here!Yessssss!I love weekends.Who does'nt eh!Heheehhe.Today we went for our weekly grocerie shopping.Since I got my salary yesterday,kan,so,leh la lavish2 kan diri and family,kan..Hehehehe. We Bought the weekly usual home stuffs and kitchen stocks  like bawang2, chicken,sausages,yoghurt,apples,oranges,bananas,potatoes,frozen pizza...and my favourite biscuit is on discount!!!Wahhh..I will show you all 1 day tau my favourite biscuit.Tersangatlah mashyukknya bila di cicah dengan hot tea with milk..Aduh..aduh..Me and hubby boley habiskan sebungkus sekaligus! Buruk lantak ! gitulah.
The biscuit name is Fox Jam..memang itu adalah compulsory stuff la if we went groceries shopping!The usual price is 80pence per pack.Today,its 50 pence only.So,apalagie,cargasssss..sebatlah banyak2,kan..Tunggu lagi?
I used to buy 4 packs at a time for our weekly supply,kan.Tuh pon tak cukup!.Kadang after 2 days dah abess.The other day I vowed to my darl that i'm gonna borong that biscuits if they cut the price down.Owh,,inilah hari yang ku tunggu-tunggu yeah..Without any delay,I dengan rakusnya telah berjaya menyumbatkan trolley ku with..not 4,not 5,not 6,but...10 packs of that biscuit.Huahuaahuahauah.Cashier ASDA(supermarket) pon agaks jakun melihatnya and telah membuat tekaan bahawa ianya adalah milik Kyra.Sia-sia jek anakku kene,kan..That cashier siap tanya my anak lagi dengan dialog ini"Is this all yours"?You liked it so much,do you?And my anak,dengan tidak meng-cover2 telah memecahkan tembelang mamanya ini dengan reply ini"Nope,its my mom's".Owh,tidakkk..and cashier tersebut pon buat muka terkulat2..Huahauahuahauah.Itulah story di ASDA tadie.

Then balik umah,kemas2 barang semua then my darl went out for a hair cut..and me,berperang in the kitchen.Today lunch,I prepared Vege Fried Rice and lauknya is Barbeque Chicken.Suka!sangat enak ayam ittew bila dicicah dengan sos Lingham's yea adik2..So,usah ditanya berapa pinggan I sebat,yeah..tak sayang mulut namanya tuh...Wakakaka.So,like usual,after hubby went off to work,I mulalah membuat private work,kan.salah satunya adalah.........ini:-


Wah,nie orang ka orang minyak??Huhuhuhu.Yeap,jangan tukar siaran coz this is ME yeah.And what the hell is that?on my face?Yeap,ianya sejenis masker..Face Mask ler tue..tapi the usual one colour cream or white,kan.Nie kaler Hijau Taik Lembu lah pulakk..!!Haru...Jika anda tertanya-tanya apakah itu,sila lihat pics ini:-



Yeap..its a face mud..from Dead Sea..Its very salty tau coz I penah gatal try..hahahaha..tarak kileja punya olang! Dead mud nie khasiatnya sangatlah tinggi especially for reducing wrinkles and fine line plus face discolouration.I bought this in Castle Mall..the 2nd week I came to UK.tak silap,40 pounds,so duit Malaysia is around RM240 plus minus la.For some of you maybe you think its expensive,but..but..I've been using it for 5 months tau and ada 3/4 bottles lagie..So,memang BERBALOI!..Coz everytime we use it pon just take a bit only.So,i'm looking at using it for a year..so,bahagilah RM240 with 12 months,kan..RM20 jer per months..Ok,kan???Sometimes I selalu fikir like that bila nak beli expensive products..kadang you all purchase yang murah,buat kene guna banyak pon sama jugak,kan.But,depends la..masing2 ada own preference,kan.So,I wanna show you all the before and after effects lah kan..This pics was taken on the 1st day I arrived in UK.Look at my complexion:-




Abaikan my double chin yeah..Angle tak betol tuh..Muahahah..Kununnnnnnnnnn...Iya,I confess,I memang chubby..uhuhuhuhuk...And...ini pula my pics after 5 months using the product,cuba lihat pics ini pula:-




What more can I say?I'm a satisfied user..My face pon dah even colournya,no more dark spots and lines.So,inilah cerita saya today...Hope you all enjoy reading,yeah..Chiows..

0 ulasan: