Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

September 29, 2010

Over the Sea Retreat

Hiya all..Wah,everywhere people are talking about the new i-phone 4.I pulak dah syukur banyak dapat i-phone 3gs.Mesti semua dah tak sabar nak get the new i-phone 4,kan? I actually ada banyak benda nak update,but mood tak datang-datang..

Btw, yesterday was my first class..everything is good especially our new lecture theatre.Last year the lecture theatre is still under construction,siap this year lah kiranya..Wah,very nice and modern.Dah macam lobby hotel dah and the lecture theatre is so big and cosy with giant screen,so comfy! I arrived quite early so dapat duduk 2nd row,semangatt woh!

theatre1

Rasa macam tengok movie plak kat lecture theatre nie,kan...The problem is I dah start pening kepala thinkin bout my modules.Today lagi pening,went to European Economy class,lecturer dah bagi title project paper dah siap..adoila,I'd better start early this time,last year kelam kelibut,caca marba jadiknya..Its so me lah,memang muka last menit!

Owh2,I'm going away somewhere next weekends..*lompat-lompat*...To where???

HERE!











Pwetty, kan.Yeapsy,flyin off to Amsterdam next week to lepak with my brother yang dah nak balik Malaysia for good..If I come during Spring,boley jugak drag mamat tuh pergi Keukenhof tengok the blooming tulips.But datang dah end summer,weather pon so-so aja,tak tau nak jalan mana.

This is indeed my 2nd time there.The 1st time was last year,orang raya balik Malaysia,i raya balik Amsterdam..Husband I lagie sadis,I kat amsterdam bergumbira beraya,dia kat sini kerjalah pulak...My Kyra yang excited sangat coz the other day dia tak sempat naik nie:-

:

:

:

:

:

:

:

Picture of Tram, Amsterdam - Free Pictures - FreeFoto.com

City Trams!..Hmm,nampaknya dengan I sekali lah kena naik,kan....Syok-syok..Yang tak syok is I'm going with Kyra aja,my better half ada job training..papai sayang..sedih gaks..but takpelah,next time kita pergi Belgium kay,yang??

Okie dokie,dah penat membebel..wanna start to do some research for my European Economy project paper,take care darlingsssss...mmuahssss..:)

pix all from google..

4 ulasan:

Lady of Leisure said...

hi meen.. bestnya nak pi amsterdam huwaaaa... amsterdam cantik kan.. i was there last spring but still tak dapat pergi kuekenhof sbb masa last winter kan agak panjang so masa early spring tu tulips masik kecik huhu...
btw u ada mintak resepi puding marble kan..? hehe... ni link to the recipe ok dear:
http://arena184.blogspot.com/2009/09/puding-marblemarmar.html

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

weheeeeeeeeeee!!!
sure tgh counting days nie kan...hehehhee
plus mood nak blajar mesti takde dah...hehehhe

have fun in amsterdam bebeh!

meenyusuf said...

Ai-Haah,keukenhof sangat cantik and worth it..lagie2 yang minat giler dengan tulips macam I nie..insy next year,cheh..berangan..hehehe

meenyusuf said...

Verde-Haah,sometimes the stuffs there are way cheaper than in UK,Euro pon now not that high..so,tengoklah how..:)