Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

September 16, 2010

Gigantic Squid

Heyya,how are you?Its a busy day for me..like usual la..today I managed to bought the blog press app for i-phone,memang cool habis! Nasib murah,tak sampai 2 pounds..I loved it! Its easier now for me to update my blog when I'm on the go.

Nak story nie,the other day,went to morrisons,then bought this gigantic squid...



So,today buat Sambal sotong aja...sambil makan,mengunyah nie:-




Hasilnya??





5 ulasan:

Lady of Leisure said...

dalam banyak2 makanan laut kan, sotong lah yg i paling suka hehehe

Meen said...

Ai-Kitapon..satong goreng tepung!yummy

mJ said...

i plak kurang suka sotong...kecuali sotong yg comel2 pastu digoreng tepong or masak hitam

Ermayum said...

hmmm i pun nak makan sotong gak tekak still rasa rendang sana sini tak habis lagi semlm ja 3 open house :)

Ermayum said...

hmmm i pun nak makan sotong gak tekak still rasa rendang sana sini tak habis lagi semlm ja 3 open house :)