Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

September 25, 2010

Berendam Air Mata..

Hmm...watched Lagenda Budak Setan the Movie just now..Baru ada time and kesempatan tengok....Aduuss..definetely tak 100% macam the novel la,kan..For me boleh digarap lebih baik...i terus jadi agaks syahdu bila during the story they play the OST yang "Bila Cinta' tu...hadoila,meleleh air mata tanpa disedari...Terus teringat the novel..Read it more than 10 times kot..Saya memang hantu novel...The 1st novel mama bought for me is called Arni..its for my birthday..not sure whether she still remember or not..

I was 11 kot that time..Nangis jugak baca cerita Arni tuh..hadoilah..Apsal sentimental sangat I nie?My husband cakap I tengok kartun pon nangis..Ntah hape-hape ntah menyakat I..tapi tulah,I tengok kartun Lion King pon berderai-derai air mata...:P

I really love that Budak setan OST,lepas tengok movie dengar balik lagu kat you tube dekat 10 kali! sadis sungguh kan cinta Kasyah-Ayu..Ada ke cenggitu gamaknya dalam dunia nyata ni? Bila tengok Kasyah,teringat pulak kisah I.My sister in-law cakap cintan agung jugak.Why?Because time we all bercinta dulu,my husband,which is my bf pernah naik motor kapcai from Jitra,Kedah to KL tengah malam buta dalam hujan lebat..Can you imagine him mendaki the bukit yang dekat jelapang Ipoh tuh dengan motor EX5 dalam hujan lebat with all the lorries and busses..Nauzubillah...Akhirnya setelah menunggang selama 8 hours,dia sampai jugak ke KL,dengan spoket motor dah terburai...semata-mata wanna see me......Boleh jugak tak di kategorikan as Cinta agung?????? hehehehehehe..





0 ulasan: