assalamualaikum..salam Monday darling! I'm so busy today...kalut dengan Kyrana la,my own thing la..iskh..Kat uk susah sikit nak cari cikgu mengaji,so,usually I la yang ajar her simple2 surah semua..But this 2,3 days I dok ajar dia the right tajwidla..gila,lama dah tinggai sekala hukum-hakam tajwid tuh..time sekolah rendah woo belajar kat sekolah agama..
Keluarla segala Iqlab la,idzhar la,nun sakinah la..iskh,nasib mama dia pernah belajar sekolah agama,kalau tak,haru jugak aku nak menjawab..Today apart from ajar tajwid tuh,I spend some quality time dengan my brother and Kyra,main badminton..It was fun..and I feel better bila berpeluh...
Emotion wise,macam biasa,still going thru roller-coaster..but that means I still alive kan...kot tetiba dah takda perasaan apa-apa,paham-paham ajalah...huhuhu:P Tadi Kyra cakap"I don't know what I'll do without you"..I just smiled and said "I'm gonna die too one day,you know"..She replied"Yeah,I know that,but I hope not that soon"..I gelak aja..I cakap.."I hope so too,I wanna see you finish your Uni,get married and have lotsa kids"..Hahaha..cute kan!
Ok,today nak update about the dinner we had in Hilton Rotterdam the other day.Rotterdam is one of the big city in Holland..and I memang selalu melepak sana as my brother is staying there...Let the picture tell you the stories yer..
This is one part of the Rotterdam city..yang bangunan putih tulah Hilton
Me...
Kyra
Fine dining la kiranya..this time..weather terrible okay..too cold..sampai sakit dada..ouch!
Seafood Spaghetti..The only dish yang halal apart from bread..huhuhu..Gila udang dia besar and sangat fresh..yummeh!
Dessert yang sedap gila..Licin licau kami makan 3 orang..taktau nak explain,dia ada ice-cream,dia ada macam pastri la makan dengan ice cream tuh..Rupa hodoh but taste fantastic!






0 ulasan:
Post a Comment