Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

June 5, 2011

10th Birthday Bash

assalamualaikum..busy day yesterday..kalut dengan my daughters party dari pepagi buta till just before maghrib...non stop..dengan preparation food,goodies bag,cake..semua last minute...thank god ada my mom and my bro danny yang banyak tolong...hadoila..

Its just a simple ceremony..only close friends aja dapat diajak,not that I pilih bulu but because of the house yg tak berapa besar..so in order to make everyone comfy,I memang takleh ajak ramai..insy next year ada rezeki,I jemput ye..

Below are the pics from her birthday..Sorry,takleh upload banyak sangat pasal broadband nie lembap giler...However...I'm glad it went smoothly...she got what she wants for her birthday..thats enuff for me..to see the smile in her eyes..But macam biasa,can't live without mentioning her dad's name la kan..ala bisa tegal biasa..I macam biasa,try my very best not to shed a tear..tapi,gila,memang teringatlah dia..dahla 1st time without him,kan..sadislah!

To friends and families yang attend the birthday party..siap bawak prezzie tuh,thank you so much for that...I appreciate it a lot!


Cake yang mama pilih..surprise..Hannah Montana..Baju pon mama pilih...Glam kan?


Last minute menu nih..sate ayam,daging Samuri,Nasi Himpit,Mee Goreng Mamak,Nugget,French fries,Nini,Zip,Gegula Udang,Super Ring and Pop Corn...


Sorry..gambar blur pasal snapped using I phone..je..huhuhu..My sony cybershot tak tau lepas ke mana! Boleh?

HaPpY 10th BiRtHdAy My DeAr KyRa RaHiMaN

0 ulasan: