Today 21st of August is my other half's birthday..Yang keberapa??ssshhh...tak bley bagitau..rahsiaaaaa...huhuhu
Yang penting he's 8 years older than me,so sesapa yang tau my age,you'll know his as well..:P
This is indeed the 1st time in 10 years of our marriage life, I was not around to celebrate his birthday,tapi just now he popped in for a while..I bagi la his birthday card,tapi pressie I sorok dalam baju...Nak tahu apa I bagi dia? Takyahla ek..maluuuuuuuu...huhuhuhu..yang penting dia sampai melompat happy..he said its the best pressie he had all his life..apala gamaknya yang syok sangat tuh???What?Nak tau jugaks..betul?Okay,i gave him this:-
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Yeap darling..Lotus Elise it is..mana tak cik abang tuh melompat kesukaan,kan???kalau I pon.....Mesti best dia dapat drive this car,kan..Untung hubby dubby I merasa drive this superb carr!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
FOR 20 Minutes!!!
*
*
*
*
Yeapsy darlings,you heard me...hahahha,jangan tertipu,I cant afford to buy him lotus elise,this is a famours track car..a powerful one indeed,very light-weight..kira idaman motorsport lovers like my other half la..So,memandangkan belum mampu nak beli him a track car,so I bought him a driving experience package from Lotus Driving Academy..This package include :-
Guaranteed to get your adrenaline pumping!
Your experience will include the following:
• A safety and circuit driving briefing
• 20 minutes driving the high performance Lotus Elise under professional instruction,
around the renowned Lotus track
• A detailed hour-long tour of our state of the art Lotus factory
• A breathtaking high-speed passenger ride with one of our professional drivers
• A presentation of your certificate, to show completion of the experience
Pakej nie namanya Scare Yourself Sensibly....ahkak yang scare jadiknya..pasal pakej nie 100 pounds..ahkak jadi scared pulaks nak convert..harunya!Hahahaha..But anything for my darlin husband..He deserves this..Can't imagine my life without him..Thank you sayang,tolong i with house-work,tolong bangun pagi2 prepare breakfast and bekal anak sekolah,hantar and ambik anak sekolah,tolong tukar bulb lampu,tolong betulkan sink tersumbat,tolong pam tayar keta I..and on top of that..Thank you sebab sayang and jaga I dengan penuh kasih sayang selama nie ..and for accepting me as who I am..Selamat Hari Lahir My best friend,My Lover..am Truly,Madly,Deeply in Love with you!






6 ulasan:
Bestnya hadiah you..
Men mmg love fast cars..!!
tulah..excited sungguh tengok dia..siap melompat lagie..happy sangat..:)
happy birthday to him! i tak pernah pulak terfikir nak bagi hadiah mcm ni untuk husband i.. i wonder kat mesia ada tak?
amboi cik Jijah,nie mesti bloghop lepas sahur nie...best,kan hadiah gini?yelah..nak beli tak mampu,dapat bawak,kira lifetimes experience la..kan?Mesia macam takdala babe..
iya bestnya hadiah happy birthday to yr hubby panjang umur murah rezeki :)
TQ Erma-tua dah lakiku...:P
Post a Comment