assalamualaikum..insy,we are moving out of our apartment...ala,apartment yang penuh dengan kenangan..adoila....so,we did lotsa packing since last week..Most of our stuffs masuk dalam rubbish bag and sedia nak di hantar pada charity home...Then we came accross my husband's old guitar..Memula memang ingat nak bagi charity aja..
Then,tetiba mek kecik sorang nie mengimbau kenangan la pulak..dia kata she wants to keep it as her dad taught her guitar using that guitar..tak semena-mena,I yang ok,terus jadi sayu..Below are the picture of them practicing guitar..Yes..that guitar is the guitar that I've been talking about..Tak mampu nak teruskan penulisan..sangat hurt...:(
We missed him sooooooo much..:(





5 ulasan:
Salam...
Oh sedihnya saya baca blog awak. I didnt realise I had tears in my eyes reading yr blog.
I accidentally stumbled upon yr blog during blog-hopping.
Kalau saya cakap "awak jgn sedih2 ye", it is not unfair to you becoz u yang going thru the grief, bukan I. U pun tak kenal I.
I can't help to drop few lines for you here. Lets say I am yr new silent reader.
I went thru the grief of a sudden death 16 yrs ago, but not of a husband, but a dear sister. InsyaAllah, take it one day at a time, selalu baca Qur'an bila rasa sayu, dan if and when you teringatkan arwah, cepat2 baca Fatihah untuk dia dan untuk awak sendiri. Talk to Allah, cry it out Yes, hanya Dia yang tahu segala isi hati kita hamba nya. You will feel much calmer.
Take really good care of yrself.
Wassalam
Rina
Brunei.
Take care, may you both be better in a different place.
Hi Rina-yeap,berat mata memandang..berat lagi bahu memikul..Nevertheless,Alhamdulillah,saya dah better than I was 2 mths ago...Syukur...Cara terbaik,hanya dekatkan diri padaNya sahaja..Tq yer dear,sudi visit my humble page..
Cheqna-insy dearie...Life is a Climb!
Hope Kyra and you will be able to settle down as smoothly as possible...take care mek
ahhh you shoul keep the guitar my dear! its part of his soul! it is part of who he is. Also he shares that with Kyra. Aws my dear. I can't imagine what you're going through. Be strong ok. I know you can do this. Take baby steps my dear. baby steps.
Post a Comment