Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

April 23, 2010

Birthday In London

This year is a special year for me...Why?As I'm gonna celebrate my birthday in London..Alhamdulillah..ada rezeki lebih skets..Last year my husband celebratd his birthday in London as well..Nope,bukan hotel or posh restaurants,but London Heathrow..Boleyy???Kebetulan last year we touched down at Heathrow exactly on my husband's birthday.Tapi sambut kat airport jelah..huhuhuhu...

I've already booked a hotel near Bayswater..My husband wanna belanja me dinner at Malaysian Restaurant.Dah terbalik kot,in Malaysia usually if ada celebration we all choose western food..Kalau tak Victoria Station,San Francisco Steaks or Tony Romas.Sini tak lalu dah tengok western food,so cari Malaysian food.Sesapa yang kat overseas tuh surely paham obsession to Malaysian food bila stay di perantauan nie..Makan mana?Kat sini:-

"

"

"


"

"

"

"

"

"


"

"


Yeap..Satay house it is.There's variety in the menu which I like.From the food review,it stated there that their Nasi Lemak with Sambal Udang is the best in town.Betul atau tidak,kita tunggu............I have already set in my mind what I wanna have.For appetisers nak makan Rojak Buah or tauhu Sumbat and Roti Canai(Nie appetiser ke main course?) :P .Then I would like to try Soto ayam with Begedil..Yang tak tahan sekali is ada Sambal Belacan tau,but guess how much? 4 pounds!!!.Chess!beta buat Sambal belacan kick kat umah pon tak sampai 1 pounds ongkosnya!Haru sungguh! Sila jangan convert,kalau tak pengsan,sambal belacan dekat RM25 sepiring!!!!sila gelak guling-guling..kahkahkahkahkah..

Our train will depart from here at 11am and will insy reach London at 12pm++..Kira back-pack oliday la nie,i nak siap dengan sport shoes and nak pi tawaf Harrods,Selfridges and if smpat nak pi Buckingham palace.Tak sabar!I will update withe the hotel reviews and the restaurant reviews yer??Tunggu..........

2 ulasan:

Nana said...

wahhh have fun in London. Berapa hari kat London?

meenyusuf said...

babe,budget terhad,huhuhu,so semalam ajer,will check in at Eden..nak cuti lama pon xleh,keje punya psl.btw,i kj social service babe,part time jer,but hari tuh easter kan boleh keje more than 20 hrs,i bantai keje 60 jam 2 minggu tuh,smua org cuti..sejam thy pay 10 pounds..tuh yang bulan ni dapat 1k plus pounds tuh.Haru tak??