Heyya darlings...My Final Exam is Finally over!!!!So,insya-Allah I will try to blog more often.Sometimes tuh taklah too busy,but then mood tak ada pulak.So,last week my brother came from Holland...Since I was workin all weekends(Pathetic,kan),so we decided to meet in London instead.My brother went to Bicester the day earlier and bought my mom a Bally handbag,not one,2 ke 3 rasanya.Iskh,dahlah my mom baru beli Tods the other day.Bestnya...I?Telan liur aja dong!
My brother bought me fridge magnets from Denmark,Spain,France,Germany and Spain.He went to all the places last month.Biasalah,dah stay kat Europe,all those places celah gigi aja,kan..dekat!My brother tuh memang kaki merambu..ialah,single,duit habis kot jalan aja lah...Boy,we called him,studied in Germany for 5 years,so,memang dia dah expert la part2 Europe nih..rasanya almost all the places dia dah cover.jealous! Other than the fridge magnet,he bought me something else but nanti lah I reveal esok or lusa yer.today kita story mory bout London dulu.
Kelakar tak nie,I've been here almost a year tapi tak pernah use the underground tube in London.Tak reti!But last week,my brother ajarlah naik Underground tube.Laju giler,siott..hahahah..statement jakun.And its very2 cheap.You just pay 5.50 pounds for All Day Travel Card..Cheap,kan.Kalau taxi tuh,boleh cecah 100 pounds if you jalan2 kat London tuh in 1 day.
Our 1st stop,is somewhere famous in London.ManaMana gaknya ek? Ala,shopping place yang famous tuh..
"
"
"
"
"
"
"
Yeah bebeh...its Harrods.Manusia memang takyah cakaplah..penuh!Happening sungguh..So sempatlah ahkak cuci mata handbag Burberry,gucci,LV and Hermes gitu...Birkin dengan Kelly pon ada!Siap di lock dalam almari kaca lagie..We bought something kat Harrods,nak tengok????Ha,tengoklah..
"
"
"
"
"
Surprise..Apa agaknya tuh.Cepat teka...Yang penting queue panjang giler okay nak beli benda alah nie:-
"
"
"
"
"
Its cuppies je la..Mana da Budget nak borong benda lain!It is 1.50 pounds each.Abaikan the looks yer pasal dah penyek benyek dalam my back pack..naik turun escalator,naik turun tube..Itulah jadinya.But hey,looks is not important,kan?Yang penting is the taste.My hubby said its really good.For me,so-so aja.Its kinda sweet for me...But nevertheless,alhamdulillah dapat merasa cuppies Harrods,kan..
Owh,I'm gonna divide the entry into 2 coz nanti panjang sangat,korang pon naik jemu plaks nak baca,kan? Hehehe.Okeh,apart from the cuppies and handbags,I pon cuci mata juga kat kids department.Wah,cantik betul kids shoes..RL,Burberry,Dior,Armani.Iskh,my Kyra berkenan yang Gucci punya.Harga?Tak payah cakapla mahal..Huhuhuhu.Tak beli pon..We ended up buying her sandal in Gap Kids.Ok la.
Then dah penat at Harods,we went to fill our hungary stomachla,kan.We chose M.E.L.U.R.This restaurant is situated in Edgware Road.Restaurant nie macam Bonda,which is kat basement.Sangat cosy restaurant nie,especially jalan panas2 then masuk tempat yang cosy and cool,kan?This is the food that we ordered:-
:
:
:
Chicken Spicy
Owh,ayam spicy yang kat atas tuh sangat SEDAP!Sekelip mata aja kitorang habiskan..Dia crispy outside but soft and tender inside.Then yang banyak2 tuh is the package we ordered.We choose Menu D which consist of Nasi Goreng,Rendang Daging,Sambal Udang,Gado2 and for dessert,Banana fritters and ice cream.My kyra ordered White rice with Mutton Curry.The food was quite tasty.But gado-gado,sedap lagi kat KIASU,Bayswater.
Ok,just that for today.Tomorrow I will resume lagi,okay.Before that,layan gambar pose gediks my anak,Kyra nie.Enjoyyyy





0 ulasan:
Post a Comment