Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

August 15, 2011

You must Get Hurt..

assalamualaikum pretty peeps....I had a really good weekends..Gila aih,gelak2 dengan cousin2..then semua melopong tengok badminton..stress woo jerit-jerit...I cooked Nasi Ayam Madu and buat pudding cocktail..Mama pulak buat sambal udang and mixed vege...Overall it was a success walaupun kelam kabutla skets...but its ok..

I was thinking this morning..how fragile we were as humans kan...We do get hurt..we do bleed...but its ok,in order to realise we are human..and we are not made of steel..We laugh,we cry...We had our ups and downs...Thats the beauty of living..Kalau dah mati,semua nie pon kita tak rasa kan..

I have soo many things to say..to tell you..but not enough time la...busy sangat today..dengan lambat pergi kerja dengan staffs tak datang...hmm..thats life la..how tough it is pon,kena go through jugak..Did I say I'm blessed for everyone I have around me?Especially Kyra..:) Good day peeps,see ya tomorrow..


0 ulasan: