Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

August 10, 2011

Sorry For Not Updating

assalamualaikum...I'm so sorry lama dah tak update blog...Its just that there's too many things on my mind..Work is increasing...and I have plans for future as well..Life is crazy for the time-being..too mkany craziness lah..I'm trying to stay strong to face all this obstacles...Demmit la dengan benda-benda yang menyemakkan kepala ni..arrgghh..


By the way,just nak share the conversation I had with Kyra the other night..:-

Kyrana:Mama,you should think about love now you know..

Mama:Nope..Not in the mood to think about it and don't think I gotta time for it just yet..
...
Kyrana: Mama..without love..life is lifeless..

Mama:Erkkk....(Gila,anak aku bermadah memalam buta!)
I don't know what to say..just smile..In my heart..I'm the only one who knows and feel the real pain and sorrow..

5 ulasan:

shafzan.m said...

you ckp laa..u have kyra as ur love..it is more than enuff to live ur life...hehehe..bleh ke camtu? tp bebudak skang ni bijak pandai..kang ada je jawabnye..hehe

meenyusuf said...

Minah tu kalut nak suruh I kahwin..Motif??Sebab dia nak jadik flower girl aja..Motif la sangattttttttt...

Ermayum said...

amboi kyra pandainyaaa pernah bercinta keeeeee heheh
insyaAllah one fine day meen- cinta lama takkan hilang tiap hari makin segar but cinta baru datang dengan sinaran kasih baru untuk menyinari hati yang kering rindu - dua dua tidak sama but ironically both may carry the same utmost weight
:) hmmm apa aku merepek ni but you know what i mean kan hehehe

zarin said...

kihkih pandai pulak kyra ni ye! bak kata ermayum..insyaAllah one fine day nanti kan...who knows

e s c a p e d said...

motif- selain nak jadi flower girl, (mungkin) dia tahu meen rasa sepi tanpa lelaki, walau dia tahu cinta meen pada arwah, abadi...

kyra budak bijak, dia tahu yang manusia saling memerlukan, dan perempuan, pasangannya lelaki... :)

she's matured enough...good girl..good mummy... :)

salam ramadhan.... :)