assalamualaikum...Happy Monday my dearie...Its a busy busy day for me...By the way,I'm multi-tasking now nie..sambil update blog sambil tepuk Kyra tidur...Sambil layan youtube lagie...
Being away from this country sebenarnya ada ruginya..Rugi dari segi makan...hahahaha..Sebabnya tak tau mana tempat melepak and makan yang best..banyak tempat makan I nak update kat uols nie..satu-satu la kay...
I don't really like brownies..simply because I hated the chewy mewy texture...I love cookies but never a brownies fan...until...
:
:
:
:
:
:
:
:
I had THIS!
:
:
:
:
:
:
:
This was the best brownie with vanilla ice-cream I ever tasted! Gila tempting and addictive too..tak jemu ok....Other than that,I ordered a few vanilla cuppies..which was so-so aja..takleh lawan wondermilk cuppies la kan..And we had this too:-
PAVLOVA!
For us..sangat so-so...not so nice la...I had better in France and UK...I think the meringue didn't didn't turn out that well kot..chewah,cakap macam aku chef pastry aja,kan..poyos betol food critics nie...:P
Tapi kan..that brownies memang I nak highlight la..kasik markah 11 per 10...ececececeh..Pegi rasa skarang! Yer,skarang jugak..especially pada yang tengah frust boyfriend kau larik ke, exam ko result kantoi ke,or stress kat office ke...sila..sila..ke?
SINI!
Kat Jalan Tun Razak,yer..Sini kot yang diorang panggil Dua residency annexe tulah..errk,serious not sure,almaklumlah,lama kat ober der sea,kan..mahap yer kalau silap...
By the way,to my friend yang belanja I the other day kat situ especially for my birthday,Thank you so much..I had a good time :)







2 ulasan:
salam..
kak.. kat delicious ni mmg DELICIOUS.. :) tp kena rajin2 yer baca menu nya.. katanya byk yg ader alkohol.. ntahla.. i pun x rajin mkn sana.. just for some desert.. mmg superb...
yes meen...DELICIOUS foods memang sedap2 but nevr tried dis mouth watering brownies...MUST TRY...
Post a Comment