Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

June 29, 2010

Full of Crab!

Last week I tetiba teringin nak makan ketam..Malas nak masak apa-apa yang berlemak  as I tengah cut on santan now..So,plan nak BBQ aja my crab tuh..Our 1st stop is Wagamama!My favourite eating spot.Like usual,we had Chilli squid and this!

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:




Da bomb,lahh..paling besh!Salmon Terriyaki...Memang masyuk makan dengan that Chilli squid..Tapi,pics Chilli squid tarak,coz  tamaks sangat,semua selamat masuk peruts dah..hehehehe..Then,after isik perut,we all jalan2 area maket nak beli ketam..Makk oii,sekor ketam is 3.90 pounds..kalau convert,mau pengsan dibuatnya..So we all bought 3 crabslah,sorang satu..Nak beli bebanyak,pokai den!

Owh,owh..lupa nak story,kebetulan that day my hubby dubby dapat salary..So,puan-puan,apa aktiviti ek bila suami dapat gaji??Ya,Kita Enjoyyy!!!!!Muahahahhahaha,gelaks evil lagie..We all pon went to this departmental store yang agaks tersohor di tempat I.Apart from this one,we have Marks&Spencer,Debenhams,John Lewis,Castle Mall and Chapelfield..This place we went is called Jarrolds..Kira High end punya place la..I jarang pegi pon,pasal I can get designer stuffs at TK Maxx with a lower price tag.Buat pe nak membazir,kan?But I do love the architecture..memang mantaps..nak tengok???Here goes...

:

:

:

:

:

:

:

:

:


Nice,kan?Macam Harrods pon ada sesikit..Why i went there?hehehhee..pow my husband beli my make-up..nak habis dah..and sini aja yang ada M.A.C..Lain tempat tarak..So..this is what I bought:-

:

:

:

:

:

:

:

:


Sorry gambar tonggang-tebalik.I bought eyebrow pencil,foundation compact powder and a lipsticks.I totally love the lipstics as it stays on 15 hours!I dah eksperimen the other day..Huhuhu..will blog bout this next time..Colour dier memang cun and rich..:) suker ahkak!..Then dah beli make-up tuh,we went to buy a football yang Kyra nak sangat tuh,then yours truly nie beli bathroom scale,almaklumlah dok joging everyday,nak gaks tengok hasilnya,kan??



Cafe Nero..Kunun nak lepak sambil minum coffee aja,tetiba we all terjebak pulaks dengan this ..

:


:


:


:

:


All time favourite..Free Range Egg Sandwich with watercrest..Sini Free Range egg memang popular and the price is more expensive than the caged eggs..And frankly,it tastes better...owh2..I ambik this as well..


:


:


:


:

:

:


Pecan pie!Yummylicious I tell you!..I makan sorang pasal hubby dubby dah full makan Egg sandwich...For drinks we had Ice Blended Choc Latte...

:


:


:


:


:

:

Tempting kan our drinks?Iskh..iskh ..iskh..mamat nie nak enterprame plaks dah..takpelah,kasik can,kay..Ok you all..I'm going to work now..till next time,yer..take care darlings!

3 ulasan:

Aida Narina said...

hello :)

AAaaa, i heart wagamama too :) Dah lama tak pergi and have their kare lomen :p must go again before going back for good :p

meenyusuf said...

Hi there..Best kan wagamama..when r u going back 4 good??

Ermayum said...

i pun suka mac esp lip gloss dia :)