Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

April 17, 2011

Friends Are Forever..

assalamualaikum gorgeous peeps...Happy Monday yeah..I nak gelakkan diri sendiri sebab I pon dah takleh berjimba-jimba melepak kat umah..adoi,kena bangun pepagi buta siapkan Kyra..Nie baru sudah gosok baju sekolah..iskh..cepatlah anak aku besar,malasnya nak gosok baju sekolah..Menda yang paling I anti nak buat is gosok baju...adoila...

I missed my besties....cheh,padahal baru jumpa jek...I'm so blessed with loving family and good friends..They were there when I needed them the most..When I needed a shoulder to cry on,when I needed a place to talk...iskh,bila kita susah,baru kita tau siapa kawan sejati kita,kan?

My husband used to tell me that best friends nie tak semestinya kita selalu jumpa..Tapi orang yang pertama sekali kita akan cari bila kita susah or need someone...My best friend forever yang paling lama I kawan nama dia Hani,we've been friends since darjah 2 lagi,oh my gosh,gila lama,23 tahun tu kawan...and sampai sekarang kami still rapat.She treated me dinner the other day masa I balik Malaysia....

Then there's my uni friends..my pre law classmates...They were there jugak thru thick and thin...The climax of my life would be the death of my other half...Sampai aja I kat Malaysia for my time off,diorang pakat-pakat datang and bawak i keluar lunch kat Kelab Tasik Putrajaya.Sangat terharu...Thank you all...tak tau how to repay your kindness...Just wanna let you know I love you all so much...and I hope our friendship will lasts forever...


My BFF...Teman gila Tutti Frutti...Red Velvet Flavour Rocks!!
Errk..gumuknya saya,pipi macam kueh Apom!


P/S:I've made lotsa friends thru blogging jugak,like Nana Birm,Ermayum,Sha Ms Lvoe,and Haida Mrs Jon..Thanks jugak sebab you all selalu bagi support to me,muahhss

3 ulasan:

TK said...

U r very lucky u still have your BFF.I jarang sgt jumpa my good friends..tak sempat..

Naomiehasmi said...

setuju meen. a friend is one of the nicest things you can have, and one of the best things you can be...

Mekda said...

That's very nice of you Meen, we know that you'd have done the same thing for us. Love you bebeh!