Heyya girlfriends...Sorry lama jugak I 'ponteng' update my blog nie.I was down with food poisoning the other day.Almost 3 days terlantar kat umah..huhuhu..Nak pegi keja tak larat,tapi pikirkan gaji yang terlepas,stress jugaks..Sehari tak keja,RM700 hilang wohh...aduss..But,what to do,health is more important than money,kan..
After that food poisoning incident tuh,I'm still not well,lemah satu badan,maybe pasal period kot..Nie barulah okay skets..Banyak jugak entry i belum update,watching Eclipse,Kyra's Sports Day..Tapi mood belum mari nak update.So many things are lingering in my mind now..Banyak sangat!I'm struggling to stay positive all the time.
Jiwa I memang tengah kacau,but I tak nak fikir sangat as kang kalau stress lagie susah.So,I tried to divert my mind elsewhere.Dok berangan nak pi Paris,nak pi Amsterdam,nak pi Ireland..Huhuhuhu,I nie memang kaki 'jalan'.lain tuh I kureng skets..I love shopping,but its not my biggest passion kut...I'd rather save my money to travel tengok tempat orang..
Ok gals,today short entry aja..Bila abis dah fasa "jiwa kacau' nie,I'll blog again okay?? Till then,take care,darl..




8 ulasan:
kesiannya.. food poisoning pulak.. hopefully u are better now.. and jiwa kacau tu? tgk eclipse pun tak terubat lagi ke? hehehhe..
kita serupa, i pun lebih suka tengok tempat berbanding shopping.. anyway, hope u makin sihat..
Cik Jijah-Lepas tengaok eslipse,jiwa bertambah kacau,tatau nak pilih edward ke jacob,confius mak!.:P
Ai-i nie kadang rasa rendah diri pon ada,designer bags bley bilang dengan jari aja..adala 2,3 ajer...huhuhu,tapi itulah,hati tak ke arah shoes,bags or jewelleries.I lebay suka kumpul watches,perfumes,
fridge magnets..Paling suka travelling la..dok B&B pon takpe..kita tak kesah..:)
OoOO my dear! how you feel better now! Jangan sedih2 sangat my dear. Life is full of ups and downs. Berangan always helps :D tak pe nanti bile jalan2 mai turun birm jumpa I. You can stay over at my place FOC .. and your hubby boleh jamming dengan Mozard!
Hi Meen..I hope you dah fully recovered today. Go jalan2 while you can and make yourself happy! As for me,I like both jalan2 and shopping. I am so greedy..hehe. Kalau boleh dapat buat dua-dua tu, sungguh membahagiakan !
sian u - rest well k iya health is more important da sihat cari double :)
sorry to have missed this posting..hope you are back in good health by now..take care ye.
:-)
TK,Erma and Cheqna-TQ babe!
Post a Comment