Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

March 6, 2010

Retail Therapy.....

Its Saturday again!How was your weekend,darling?Mine was awesome.Macam biasa, I worked until afternoon today.I love my job..meeting people,helping them,sharing their stories,lending my ears to them.Such a satisfaction for me..Then after work, saya telah menjoli katak..Di mana?Di sini:-


Hehehe,1st time jejak Tk-Maxx sini, as I tatau pon we have Tk Maxx here.The other day I went to the one in Birmingham.Bak kata Nana,TK Maxx memang haunted,hokey.Everytime masuk,mesti ada jer benda yang sangkut nak beli.At 1st,we brought Kyra to Toys R Us. Bagi minah tuh tutup mulut dulu,then baru senang mama dier nak tawaf Tk Maxx,kan?We bought Uno and a computer game.Lihat Kyra,ceria kan pegi Toys store?


Toys R Us sini,masya Allah,besar giler,okey!Adalah sebesar Giant Subang Jaya tuh.Mama Kyra pon rambang mata.At 1st nak beli Scrabble but lupa nak bwk dictionary,so,ambik Uno cards ajer.Then dah puas tengok toys,terus serbu TK Maxx..Kater Tk Maxx berhantu,kan,haruslah membeli sesuatu..huhuhu..Mau lihat??Kejap...Ini dier!


Aper ni?


Tadaaaaaaaaa.....


Introducing my new Aigner sunglass..Haruslah Aigner jugak becoz my favourite handbag is Aigner, kan.I tried Loewe and CK tadi..owh,owh,Armani and DKNY pon try jugak but not as comfy as this one.I love Tk Maxx,dahlah barang cantik-cantik,harga pulak memang BERBALOI.And rambangg mata jugak!My darl dok usha goodyear and adidas driving shoe tadie..but tak beli la today as bini dia dah meroyan nak sunglass kan?? Just wanna show you all the receipt..nope ..I'm not gonna show you all the price,but a clause in the receipt..Nahh,see for yourself..


Now do you know why I like to go to Tk Maxx? Becoz of their 14 days returned scheme.If you don't like what you buy,you can returned em within 14 days..Kotla,us women nie kan kadang time beli memang suka,then balik umah,tetiba raser tak lawa la pulak,kan,then you can bring it back with the receipt and get ur full refund...Suka tak? Ya,saya amat SUKA! Anda bagaimana?

4 ulasan:

Nana said...

hahaha memang berhantu! both me and mozard ban ourselves from that place. cantik sunglasses you! pakai lah nak tengok

meenyusuf said...

Babe..bila pakai,rasa cam mak datin overr pulak,but memang comfy..value for money la..I tengah cari 2nd car now nie,x sabar nak pi Birm nie..
nanti i pakai,ambik gambar..hehehehe

Nana said...

wokie dokie. nanti dah dapat kereta turun birm. boleh round2 banyak tempat. what happened to your old car?

meenyusuf said...

old car,peugeot 306 tuh tax dah mati then kalau nak renew M.O.T kena spend dlm 200,300 pounds lagie,so,i let it be ajer..malas nak pikir..the car is 15 yrs old..mcm2 kene tukar..