Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

September 9, 2009

Jealous...Ngeeee

Halluuuuu everyone,Arrghhh,im so JEALOUS..with whom agaknya?with friends yang boleh disciplinkan diri and update their blog everyday.I cant find time to do so.WHY?Coz most of the time,I cant find the right mood to do so.Silly me,ah?huhuhu.Im so sorry coz only after almost a month only I update my blog,so many things happens actually within this 1 month.Firstly,we got our house already,of course the rented one la,kan.The house is fully furnish,the kitchen is equipped with 2 doors huge fridge,4 stoves and a washing machine.We Likee!Im showing you the picture so you can get some idea how it looks like,owh2,did I tell you the rent is 500 pounds,I dont think I wud want to convert it to malaysian ringgit coz its gonna stress me out definately.We love the house,its peaceful,serene..and sangat homeyy,okay..Sila lihat bawah:-
AnDDDDDDDDD,we got ourself a new carrrrrrrrrrrrrrrrr.ha,this one bukan sewa yea,its officially ours as we paid cash for it.Sangat relieve coz tak payah serve loan bulan2,rasa sangat free..hahahaha,keta biasa jeklah,kan,its a Rover.picture sila tengok kat my FB.Huahuahuahua,sindrom lazyness dah melanda.So,Alhamdulillah,kiranya my life dah start here in UK,dengan agak stable,walaupun at first sangat seksa coz kene bayar deposit house 6 mths rent,amounting dekat2 18k RM la jugak.sangat tak cool,okeyy.But then,looking at the bright side,bagus gak,6 bulan sewa takyah pk dah,I can channel my full energy and mind on how to get my dream car...nak tengok keta apa idaman saya?Ini dierr..

Ish..Mini cooper S,my dream car,yang sangat cute,nimble,yang syok tuh becoz its small and ada supercharged,sila ingat kembali scene kejar mengejar dalam The Italian Job Film,owh2 sangat mengujakan saya!Kat uk,sangat banyak keta ini menjalar di jalan2,ini membuatkan saya hampir giler nak mamp**.Aduhai la keta,when can I get you,Mini Min,its the name im gonna call her.Ok2,enuff about the car.Oh ya,lupa nak story mory,we went to london the other day,we stayed at a hotel in sussex garden,near to hyde park.we went by train,departs from Norwich railway station.It took almost 2hours,then sampai London dah around 12pm.we reached at liverpool street Station.Picture in London masih belum di upload lagie,so,harap maaf ya,saya tak dapat tunjuk kat sinie;(

Lagi aper yer?oh,yes,dah register my daughters school,just beside my house,walking distance around 3 minutes sahaja,sangat HEAVEN!Sila lihat dia bergaya dengan uniform barunya yang sangat vogue.Yang tak tahan,kasut skolah dia pow mama dia beli Clarks daisy yang harganya agak mencekik darah..mahal lagie dari kasutku.sangat tak cool!But then,as my hubby said to me,kasut nie bukan boleh main rembat yang murah,kaki kene jaga,kadang beli yang murah,kasar skets,dia koyak or kaki nanti bau busuk coz ventilation tak bagus.aiyoo dah merapu plaks,okeh2,sila lihat pics di bawah,yea?

Sangat elegan dan tak menyusahkan ibu2 utk sental coz its not white,the black shoes tuh yang tak tahan,Kasut Clarks,bag adidas pink,iskh..memang agak memeningkan kepala,tapiiii,ianya terubat bila her class teacher,Mr P told us that she was clever and bright that they really glad they got her and that she got the highest mark in the spelling test.kembang montot akoo.Im so proud of her.Okla,my fingers dah mula tired.Nanti I update lagie,yer.Babai all.

0 ulasan: