Hello everyone...my stress level dah turun tahap minimum today,semalam malam my husband dah pujuk2 skets..owh,I'm so blessed I got him,whom always listen,understand,a shoulder to cry one..Semalam menitik jugaklah air mata pasal stress dengan macam-macam benda..You all tau la,I appeared stronger on the outside,but inside sangat 'jello',ok? However,my other half dah berjaya motivate-kan I,talk some sense into me..pujuk-pujuk skets,and I'm ok...
So,today we talk about beauty..antara semua celebs kan,I adore dia nie:-
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
(pix from google)
For me,dia sangatlah cumil and pwetty..she's humble,soft...mengong si Ashley Cole tuh pi main kayu tiga!...I read somewhere the other day,her secret of having a youth skin is....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Washing her face with.....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ICE WATER!
In the same artikel said,time X-Factor break for commercial,si cantik nie akan rush to backstage and wash her face with ice water..Ahkak pon dah try for 6 months...hasilnya??
Not to bad,eh? Takdelah flawless gegila cam Cheryl Cole,ahkak mana ada buat facial bagai,but for someone yang dah masuk 30 series,takdelah teruk sangat my complexion,kan..kan..kan? Sila cuba tips ini,as I rasa berkesan for me..Now I memang wash my face with ice water saja..sekian...







1 ulasan:
look glowing lah akak...seyes ke?? kena try ni.
Post a Comment