assalamualaikum...
Today....17th December 2011..The day I wished I don't have to go through..I wished I could freeze the time..stop it forever....Today's date exactly a year ago..was the day my life changed forever....The day that he slipped away...the day that that I found it won't be the same again....The day I died...I died inside.....
I was thinkin bout this day...and I don't know how I'll cope with it..To be honest,I started crying a week ago..Its not something I planned but rather came naturally...I started reminiscing like my heart has it own mind...semua benda jadi menyedihkan dan memilukan...
I just can't believe that its been a year...since his passings...rasa macam baru semalam I went to his funeral..macam baru aja I sat by his grave and talked to him...demm this feelings I'm having...:(
After his passings I terfikir how I nak go thru a day without him..a night without him..rasa macam too impossible..rasa sakit macam nak mati...nak melepaskan malam tu punyalah seksanya..then I had to deal with my panic attacks lagi..memang sadis masa tuh..I'm on medication lagi...bangun tengah-tengah malam just to found out he was not sleeping beside me tu sangat menyeksakan...
Then a week passed me by..bulan berganti bulan and today..genap setahun pemergian kekasih hati....Macam tak percaya I've gone through a year dah..yang rasanya almost penuh dengan limpahan air mata dan kesayuan...Air mata yang tumpah kerana terlalu merindui my best friend,my lover and my husband..Bukan kerana tidak redha..tapi kerana terlalu merindui his presence....:((((
But of course I know that orang yang I sayang itu milik Dia...Maha Pencipta...jadi,bila dia menjemput balik hakNya,I kena redha..sebab from the beginning pun his never mine...Abang,mama dengan Tirah sayang sangat kat abang...and kalau mama boleh tukar apa-apa milik mama just to bring you back,I would....Tapi mama tak mampu,yang...
Mama harap kita dapat jumpa....one fine day..and till then,biarlah kita saling merindui...and remember this.."If I would choose again,I'd still choose you..anytime,anywhere...Be Mine Always,sweetheart..
Owh,today ada something happy yang jadi dalam family I...Let the picture tell you that..And for both of you,you know who you are..congratulations!




2 ulasan:
life goes on sis,jodoh dan ajal di tangan Tuhan...
najmi bertunang eh? ke nikah?
Post a Comment