Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

October 4, 2011

Makan Besar

assalamualaikum...Hello everyone..Today,4th October 2011 is a birthday of 2 special person in my life..The 1st one is of course my dad,Happy Birthday Papa...And the 2nd one is my biras,Ayu...Hope both of them dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya..amin...

Well,sorry its been a while since I update my blog..Apart from malas,sebenarnya busy sangat with work...Then just got to know I kena jadi emcee dinner lagi...adoi,pengsan den..dengan script tak siap lagi..hish..I'm kinda scared..This is my 1st time nak bercakap depan beratus orang,ok?Jangan I gigil lutut dahla..ke panic attack ke kan..

Ok,nie actually entry lama yang I belum masukkan in my blog lagi..This event took place masa boy balik Malaysia for raya,kira last dinner before dia shoot back to Holland la..We went here for our family dinner..


Makan apalagie kalau bukan Nie?



:






:







:







:









:





Mine and Kyra is Sirloine Steak..Yummilicious...Ambiance is great..Nie kat Damansara yang tepi highway tu punya VS...We had fun la...
Sorry my blogging mood memang ke laut sekarang...takda idea nak tulis apa sebab banyak kekalutan dalam hidup now..Hope the mood will come back..Amin..

1 ulasan:

Ermayum said...

sedappp

babe i pun tgh serabut let's pray all dipermudahkan ye moga di bukakan segala jalam aminnnn
:) *hugs**