Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

September 5, 2011

Hours Of Separation

asalaamualaikum...Happy working yer my darling readers...Serious takde mood nak kerja today..I'm so tired pusing Malaysia nie...letih,lesu,semua ada..Bestnya if I could take another week and just sleep..Hahaha,nampak sangat kaki tido,kannn..:P

My Raya was ok..not so great lah..you know why lah..but I'm blessed with family members around me..If you asked me,of course I do harap he was with us..macam biasa..but it is so mustahil kan..so,I pass jelah....Did I cry pagi raya..Of course..that one tak boleh dielakkan...but mild one lah,takdalah meraung bagai...

Owh...I realise yang I'm so sensitive now...sikit benda jek dah sentap..dah terasa..dah emo...semalam,tiba-tiba emo sampai kuar segala isi perut...you wanna know why? Tengok bawah:-





:









:











:










:










:










:








:
:








:
That was his grave..kat Norwich,UK..yang bend down tuh Makcik Umi,she stayed there and she visited him sambil tolong-tolong cabut rumput..I was supposed to be there,ok,especially time raya..sadis tak sadis?SADISSSSSSSSSSSLAHHHHHHH...Hish,I hate the fact that I'm not around,hate the fact that I didn't bring him back..hate the fact that we are not together..



I felt like it was just yesterday that I saw him..Padahal dah 9 bulan tak bercakap,tak bercerita,tak bercinta..I felt that I just kissed him..I just lost in his arms..Padahal dah almost a year dah...Sometimes the pain is so unbearable..tak tertanggung..

Tuhan dah takdirkan that he's gonna leave me,ujian yang paling memeritkan untuk aku tanggung,perit,pedih,derita..segala semua yang tak best tuh aku rasa..Ada hari rasa pedih macam nak mati,ada hari rasa taknak bangun langsung,ada hari rasa nak menangis aja dari pagi sampai malam..

 Ok,dah penat nak jiwa kacau,Dr Derek Shepherd,please come and kiss me now and blow away my sadness and worries..:)


P/S: Bila orang lain panggil aku Meen selain dari dia,aku rasa pelik..sangat pelik..apakah??

3 ulasan:

ZZ said...

eh, akak pun minat derek shepherd tuh ke?sgt charming kan die tuh...the real mc dreamy to be dreamed of..ngeeeeee :D

blu4sky said...

al-fatihah.
moga roh allahyarham dicucuri rahmat

U'mi Nona Amar navi said...

salam...
al-fatihah wat allahyarham..
nangis jugak bace post yg bawah sekali..
anyway..
Allah knows better
kan..
be strong k