assalamualaikum darlings...hish,dah nak Jumaat balik,kan..My days were full with eating activity ajer...Heran sungguh napa jadi selera sangat nak makan..padahal time puasa tuh,selera jadi mati..boleh jek makan pau sambal time bukak puasa..nasik memang tak lalu langsung..Now,nie makan..makan..makan..
Ok,I soo need to start exercising tomorrow (Kalau rajinn)...I got so many things to tell you guys..but macam tak tercerita..My mind is elsewhere...Most of the time,fikiran nie terbang ke Norwich...I'm imagining the roads..the city centre...semuanya...
Macam fresh gila...certain songs just reminded me of him...certain smells...Maybe I'm lying to myself kot..trying to move on,when I never did pon...I miss him like crazy..Sometimes I just sit in the corner of my room and imagining him hugging me...and it hurts...damn it hurts my soul...my heart is bleeding and I felt the sharp pain through my vein...:(
The loneliness and emptiness is killing me...I don't wanna wished he is still here sebab taknak melawan hukum tuhan..but gosh,I missed him so much and if he'd still here,I don't have to go through what I'm going through now..
I think most of the time,its just for Kyra...Me?it doesn't matter anymore...:(




3 ulasan:
selamat hari raya aidilfitri...:)
Salam Meen...
Goshhh...u must be kuat meen...ini kehendak tuhan. Tak salah u igtkan dia..tapi jgn sampai ganggu kehidupan u. Remember, Life is must goes on! Byk kan solat..doa..baca al-quran utk dia and i'm sure he is always by ur side even u cant see him...u beruntung Meen, he damn loves and take cares of u di masa hayatnya. Than.. if u really loves him..doakan dia bahagia di sana. He's hurt too bila tgk u sedih sentiasa..who knows he can see u actually in 'his dunia'. Yakin lah korang akan bersatu suatu masa nanti selamanya....amin.....
*HUGS* *hugs* *hugs*
Lena <3
Post a Comment