Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

March 11, 2009

Tired..Sleepy...Mooody..

Heyya mates,today i woke up like usual..doin my routine...ironing my girl's uniform,makes her breakfast....After she went to school,I realized how tired I was..penat giler..after walking here and there in Singapore..my body finally gives me signal that its tired......I felt soo sleepy since i slept at 2am last nite..pelagi.uploading my Singapore pics....


Owh, I got my cheque today..my biz cheque..Alhamdulillah......rezeki aku
lepaslah nak beli LV 5,6 bijik..huhuhuhu..tapi,apakan daya..nak simpan duit for my UK expenses,kan....Plus aku dah shoping maut kat Singapore..huhu..by the way,loving my new Gucci purse...LV purse?on hold kejap..maybe beli kat UK la nanti...insy,ada rezeki lain..Lagipun aku baru je start bernapas and nak develope my company,kan..so,kene jimat2la duit....
Lunch time macam biasa,balik umah,I just tapau ayamas ayam percik and makan with gardenia bread..breakfast tadi dah makan nasi...so,a bit full....By the way,Atirah got her exam result today..Sains 98, English 1 dia dapat bagus 49.5,Eng lish 2 27/30,so overall plus spelling, above 90+, BM pun 90+, Maths 1 44/50.....So,kesimpulannya..oklah..Sains tuh patut dapat 100% tapi careless mistake punya pasal,1 soalan salahlah pulak..Geramnya aku..But okla....
Dinner at ayu's house..Lauk Sardin,telo dadar and fishball soup..Aku goreng ayam and bawak from home...Sambil makan borak2 kejap..Plus bagi souvenir kat diorang..Balik dalam pukul 10 lebay dah..At home,I finished uploading my Singapore Pix...hubby layan Astro...Then we slept at around 12.30am.......Ciao...

0 ulasan: