Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

February 19, 2009

Redha....

Hmm..tadi kat office i was so busy plus tak dpt cari mood to update my blog..I was not well sehari dua nih,dengan period,senggugut..dengan kat ofis auditor masuk nak audit akaun ...Bengang jek aku,taula keje audit,nak cari salah orang jer...Hari nih aku terkenang my previous life...Why?because hari ini I was put to a test again...Did I tell you that year 2008 was hell to me?I was in deep shit..serious chaos....Hidup aku tunggang terbalik sebenarnya tahun 2008..aku gagahkan juga,eventhough sometimes I loose patience..most of the time i just breakdown and cry...
Life is not easy for me..Dulu masa early stage of marriage,I was tested by Allah dengan kesusahan hidup....sampai last-last tinggal 0.70 sen jek dalam poket..Tapi Alhamdulillah,setelah lahir atirah,my life changed..to better...syukur ya allah....Last year I was tested to the max,macam2 benda jadi kat aku..pasal orang lain sebenanrnya,aku macam aku,im a normal human being...Its just kadang I have to deal with irrational and abnormal person who has a split personality....I dont wanna think bout last year,it hurts....really bad...There's this evil trapped inside someone whom Im close with..aku jer yang tau....
As i thought that hell has gone,its not actually,Its still there,haunting me sometimes...Now its here again...kalau orang lain,I dont think they wud survive the pain,but me,Im a taurus sign,Im a bull,Im a strong person,walaupun dalam kekuatan,aku menangis....Rasa nak mengadu pada Penciptaku,tapi dah period,tak dapat nak baca Quran and zikir and solat.....Hmmm,Ya Allah,kau berilah kekuatan pada makhlukmu menghadapi dugaan ini sekali lagi....Hmmm,I need to take my bath now,need to fetch Atirah from mandarin class later.....See ya again...a

0 ulasan: