Click Here

Eternal Love

Daisypath Anniversary tickers

June 5, 2009

My Baby Gurl Birthday Party...


Hallew gorgeous peeps,hehehe,baru da mood nak update my blog,sebabnya jiwaku agak kacau lately,banyak kali sangat my office nih buat reshuffle,kejap buat keja A,then next day,buat keje B pulak,so my mind is a bit confused.But the truth is I hate the second job.tak suka,I like the previous one.So,smalam balik office,melelehlah air mata dek kebencian dengan job baru nih,my Darl macam biasa ar,bagi tisu,pujuk2.Then dia boleh go downstairs ambik chocholate cake potong bagi I makan,I think dia tau kot i nih sweet tooth,cakes can cheer my day,tau.hahahaha.Then dah ok skets,trus pi dinner at Bangi Kopitiam.I makan Roti cecah Chicken curry.
Ok,this entry is actually nak share dengan uols hari gembira bagi my baby girl..apa lagi,Birthday dia la..Its at Pizza Uno Restaurant,USJ 10.The food was really good as i received compliments from the guests.The games fun sangat.

Nih mama dia on d way nak pegi Pizza Uno..nampak tak Birthday gurl kat belakang tuh

Cantik tak kek tuh?my dearest frend Norli yang create for atirah.Ok,sampai sini saja update kali ini,yer?Enjoyyyyyyyyyyy.

1 ulasan:

deliahani said...

hehehe..
pendek je blog kali ni..
tak de mood la tu..